neděle 24. července 2011

Jesus kemp

http://www.mustwatch.cz/film/jesus-camp/

Po zhlédnutí tohoto filmu se ve mně mísí pocity znechucení, trapnosti a motivace. Zasáhlo mě to o to víc, že ač nepokřtěn, vždycky jsem se řadil spíš k Evangelíkům. A motivace? Natočit dokument a propagovat nefundamentální, apolitickou a hlavně individuální možnost křesťanské víry.
Věřit nepřestávám. Jen mám pocit, že víra je zobrazována ve filmech čím dál víc negativně, a když se náhodou objeví něco v pozitivním smyslu, tak je to bráno jako recese.
Chci ukázat lidem to, co mě osobně přesvědčilo - lidi, hudba, společné nadšení.
A nikdy tam nebylo vymývání mozků, politika nebo radikálnost.
Uvidíte.

2 komentáře:

  1. Společné nadšení říkáš, a skoro to říkáš tak, jako by se nikde jinde nenacházelo. Myslím, že prostě stačí generátor. Znám se.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale jistě že ano, nachází se i jinde, mně jde ale o víru jakožto nejvyšší hodnotu, která se dá i společně sdílet.

    OdpovědětVymazat